تولدت مبارک
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو و آدرس nilajoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 26898
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

http://tehranloos.zzl.org/mohsen-afshani-1391.zip
من و تو
پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : nila       

سلام به دوستای گلم این پستو برای کسی میزارم که خیلی دوسش دارم و فردا تولدشه و میخوام از همین جا بهش بگم که چقدر دوسش دارم و همینطور میخوام تولدشو تبریک بگم.......

 امشب شب تولد توست
 
  کاش میتوانستم آسمان شهر را به افتخارت ستاره باران کنم ،
 
 
  کاش می توانستم ماه را میهمان امشبت کنم ،
 
 
  کاش می توانستم بر سر راهت دریایی از گل امشب شب تولد توست ،
نشانم ، هوایت را پر از بوی
 
 عشق کنم !
 
 
  کاش میشد دستانت را بگیرم و با هم به سوی زیبایها پرواز کنیم .
 
 
  کاش میشد امشب ، فقط امشب در کنارم بودی و در کنارت بودم تا هر چه
 
 خوبی است نثارت کنم ،
 
 
  هر چه عشق است به پایت بریزم ،
 
 
  هر چه غم است از زندگیت پاک کنم و هر چه زشتی است از
 
روزگارت محو  
 
 
  امشب تولد توست !
 
 
  هدیه ات تمامی ستاره های آسمان ،
 
 
  تمامی گلهای روی زمین ،
 
 
  آواز هر چه پرنده خوش صداست ،
 
 
  تمامی قلبم ،
 
 
  همه زوایای روحم و سراپای جان و تنم ،
 
 
  کاش که بپذیری عشقم را ، قلبم را و روحم را .
 
 
  شب تولد توست ، ستاره ها را تک تک ، به عشق تو شمردم .
 
 
 
تولدت مبارک !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: